Thread Rating:
  • 1 Vote(s) - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Lista zmian na 0.5
#1
Hej, mógłby mi ktoś podrzucić listę zmian 0.4 > 0.5 z newsa ze starego forum? Dzięki. Angel
#2
0.1b dev 4
  • Poprawiono crashe związane ze zmianą wyglądu
  • Poprawiono błędy związane z jedzeniem (powodowały błędną zmianę hp i ostry wylew krwi)
  • Poprawiono kursor (blokował się przy powolnym przesuwaniu)
  • Zmiana koncepcji w czułości myszy, od teraz można ustawiać czułość od 1.0f
  • Podczas uruchomiania klienta dodano wczytywanie gry, przez co widzimy pasek stanu ładowania
  • Poprawiono crashe serwera, w momencie gdy nie znajdował on źródeł skryptów
  • Poprawiono błąd z uruchamianiem się trybu single player
  • Poprawiono błąd z brakiem przedmiotów na ziemi
  • Przepisano całkowicie downloader, dzięki czemu działa teraz znacznie szybciej
  • Zmieniono lokacje pobierania plików z "Data" na główny folder z grą
  • Zsynchronizowano mimikę twarzy
  • Poprawiono błąd z brakiem broni u goblinów, szkieletów itp.
  • Poprawiono błąd w funkcji calc3dDrawPosition(x, y, z), funkcja obliczała błędne wartośći dla y i z
  • Poprawiono błąd z wyświetlaniem się mapy po zmianie świata
  • Poprawiono błąd z dublowaniem się obrony
  • Poprawiono błąd z błędnym przesyłaniem ilości HP
  • Poprawiono crashe związane z eventami postaci, np. dobijanie
  • Poprawiono crashe związane z niszczeniem przedmiotów używanych do magii
  • Poprawiono crashe związane z synchronizacją strzał i bełtów
  • Poprawiono crashe w launcherze, spowodowane utratą synchronizacji w wątku
  • Poprawiono błąd w funkcji enableUnconscious, działała odwrotnie do zamierzonego celu
  • Zoptymalizowanie działanie funkcji getAnimationID() oraz getAnimationName()
  • Ulepszono protokół g2o://ip:port:nick, od teraz obsługuje również Nickname
  • Poprawiono crashe związane z protokołem g2o://
  • Funkcje callServerFunc oraz callClientFunc, od teraz obsługują również wartości bool
  • Dodano do konfiguracji opcję "import", dzięki czemu można załadować inne pliki xml z konfiguracją
    (sekcja "config", jest ładowana tylko w głównym pliku konfiguracyjnym)
    Przykład <import src="SubConfig.xml"/>
  • Dodano funkcję kliencką: getMyID() (zwraca nasze ID)
  • Dodano funkcję kliencką: getFPSRate() (zwraca ilość klatek na sekundę)
  • Dodano funkcję kliencką: setMapLevelCoords(left, bottom, right, top)
  • Dodano funkcję kliencką: setSightFactor(value) <0.02;3.0>
  • Dodano funkcję kliencką: getSightFactor()
  • Dodano funkcję kliencką: playAnimationID(aniId)
  • Dodano funkcję kliencką: setScale(x, y, z)
  • Dodano funkcję kliencką: getScale()
  • Dodano funkcję kliencką: setFatness(factor)
  • Dodano funkcję kliencką: getFatness()
  • Dodano funkcję kliencką: setBarPosition(type, x, y)
  • Dodano funkcję kliencką: getBarPosition(type)
  • Dodano funkcję kliencką: setBarSize(type, width, height)
  • Dodano funkcję kliencką: getBarSize(type)
  • Dodano funkcję kliencką: startFaceAni(aniName, intensity)
  • Dodano funkcję kliencką: stopFaceAni()
  • Dodano funkcję kliencką: enableDebugMode(toggle)
  • Dodano callback kliencki: onDropItem(itemInstance, amount) (wywołuje się podczas wyrzucenia przedmiotu na ziemię.
    W przypadku zwrócenia 1, przedmiot nie zostaje wyrzucony)
  • Dodano callback kliencki: onTakeItem(itemInstance, amount) (wywołuje się podczas podnoszenia przedmiotu z ziemi.
    W przypadku zwrócenia 1, przedmiot nie zostaje podniesiony)
  • Dodano callback kliencki: onAnimation(aniID) (wywołuje się podczas wykonywania przez gracza danej animacji)
  • Dodano callback kliencki: onExit() (wywołuje się podczas wychodzenia z gry)
  • Zmieniono funkcję kliencką: enableInterface(type, toggle) (typy dostępne na wiki)
  • Zmieniono nazwę funkcji klienckiej: enableCameraMovement na enableMovement
  • Usunięto funkcję kliencką: setCameraBeforeHero()
  • Dodano funkcję serwerową: getPlayerWorld(playerid)
  • Dodano funkcję serwerową: setDayLenght(time)
  • Dodano funkcję serwerową: getPlayerIP(pid)

0.1b dev 5
  • Poprawiono błąd z nieaktywnym kursorem
  • Od teraz można ustawiać czułość myszy od 0.0f
  • Poprawiono crashe w serwerze spowodowane stosem squirrela
  • Poprawiono błąd z odczytywaniem portu serwera przed Downlaoder
[Image: 2_1.png]
#3
Dziękować, dobry człowieku.
Wróciłem.


Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
  Lista parametrów Ozaru 50 19,095 20.01.2018, 14:10
Last Post: Toworish

Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)